Softonic-recension

Manual Da Igreja Adventista: Um Guia Completo para a Igreja Adventista do Sétimo Dia

Manual Da Igreja Adventista är en Android-applikation utvecklad av SilverAppli. Det är en gratis applikation som faller under kategorin Utbildning & Referens och underkategori av Böcker. Denna app ger användarna Adventistkyrkans manual på deras Android-enheter. Användare kan söka efter vilket nyckelord som helst inom manualen och gå till vilket kapitel de vill. Dessutom ger appen användarna referensverser direkt inom applikationen.

Manual Da Igreja Adventista beskriver styrningen, verksamheten och funktionerna hos lokala kyrkor. Det är en omfattande guide till Adventistkyrkan och dess tro. Denna app är mycket användbar för alla medlemmar och ledare i Adventistkyrkan och alla som vill lära sig mer om Jesus och Hans Kyrka.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Manual Da Igreja Adventista

Har du provat Manual Da Igreja Adventista? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.